F
Fruentimber
Fast det var inte det citatet handlade om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det var inte det citatet handlade om?
Nej du har inte missat nåtMen ingenstans har väl @movi sagt att du kan strunta i alla andra råd du fått så länge du tvättar i högre än 60 grader? Eller har jag missat något inlägg? Jag tolkade det som sagt som ett komplement till resten, dvs byta strumpor oftare, variera mellan fler skor, svabba golv regelbundet etc.
Men ingenstans har väl @movi sagt att du kan strunta i alla andra råd du fått så länge du tvättar i högre än 60 grader? Eller har jag missat något inlägg? Jag tolkade det som sagt som ett komplement till resten, dvs byta strumpor oftare, variera mellan fler skor, svabba golv regelbundet etc.
Okej, du fattar uppenbarligen inte hur jag menar, så jag ger upp.
Sportshopen.com hittar jag. Inget sportshoppen
Sportshopen.com hittar jag. Inget sportshoppen
Jag har i många år haft fotsvamp, men inte brytt mig så mycket. Det stör inte mer än utseendemässigt. Har testat behandla och det försvann, men kom tillbaka och jag läste att man skulle hålla fötterna torra med. Det funkar inte för mig som ständigt har joggingskor och sitter i varma bussar.
Så min undran är, är det nån idé att försöka få bort det eller kommer det ändå komma tillbaka?
Hur går det?
Jag får ibland sprickor mellan tårna, använder pevaryl pulver (alltså typ babypulver) så läker dom fort. Högst oklart om det är svamp, jag har aldrig undersökt saken närmare.
Men i alla fall. Har börjar smörja in fötterna med kokosolja när jag duschar/badar och har slutat få sprickorna. Jag smörjde främst för att få mjuka fötter men upptäckte den positiva bieffekten. Billigt att prova om inte annat?![]()
Yes! Det är ju oerhört billigt, så det är ju värt att prova. Använder det istället för duschkräm och sådär. Jag brukar "skölja av" men undvika att torka överdrivet mycket då man gnuggar bort oljan.Är det vanlig kokosolja som man köper i en bruk i mataffären? Maken har problem med sprickor i fingrarna, så kokosolja kanske vore värt att testa. Smörjer du in i duschen och spolar av, eller efteråt och låter oljan sitta kvar?
Nyfiken på märkeJag går helst i joggingskor jag med, Men jag har ett par i svart meshtyg på sommaren. Har jag tunna svart strumpor i så ser det ut som riktiga skor men fläktar nästan som sandaler.
Jag har något "märkeslöst' men ecco har haft liknadeNyfiken på märke![]()
Nyfiken på märke![]()
Jag behandlar på och har vidtagit lite olika åtgärder. Så vi får väl se hur det funkar i längden sen när behandlingen är över. Det finns ingen synlig svamp nu, men den försvinner ju på typ 2 dagar när man behandlar så...
Vi får se helt enkelt![]()