Foxiland xx?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare MiniLi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 922

MiniLi

Trådstartare
Någon som vet något om honom?
Har sökt på internet men hittar inget vettigt..

Skulle vara kul om någon har mer info, vill gärna veta mer om min hästs pappa.. :)

Sv: Foxiland xx?

Det kan vara så att din häst heter mer än Foxiland, el inte är reggad riktigt i sverige. Vad heter pappan och mamman till din häst? det finns flera sidor att leta på.

Hittade en son till Foxiland, Felicio
http://www.horse-gate.com/cms/front_content.php?client=1&lang=1&idcat=81&idart=198

Här är två söner till, Foxino och Floriano nr.14, Münster-Hahndorf, http://www.horse-gate.com/cms/front_content.php?idcat=79&lang=3&client=1
Foxino hittar jag bara att han hoppat och att han gorde bruksprovet 1996 i Nachk.Münster plac. 10 av 60 med totalpoäng, 115.30.

Har skickat ett mail till en hingststation som jag tror kan ha lite info om Foxiland xx.

Okej..

KL
jag har fått uppfattningen att han verkar ha används en hel del i hannover och westfalen.. någon som vet om jag har rätt?

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
2
· Visningar
592
Senast: Freazer
·
Avel Undrar om det är någon som äger eller haft erfarenhet av en lugnare ridtravare? Nu är detta personliga erfarenheter men jag har ridit... 2
Svar
26
· Visningar
1 529
Senast: Syrax
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
522
Senast: Freazer
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?