FP fundering

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Copcorn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 618
C

Copcorn

Jag undrar om ni vet hur det funkar med om man har ett jobb som inte är 100% och blir erbjuden 100% ganska precis innan jag går på föräldraledighet. Räknas föräldrapenningen då på min tidigare % eller på heltid? Förstod ni min fundering? Jag har nämligen halvt om halvt blivit lovad heltid på jobbet.

Sv: FP fundering

Nästan helt säker på att det räknas på din 100% tjänst.

FP och sjukskrivning räknas ju helt olika. Du får ju tex gå ner i arbetstid under graviditeten utan att det påverkar så du får lägre ersättning. På Fk kan man chatta om föräldrapenning så gå in där och fråga så slipper du sitta i telefonkö :idea:

Liknande trådar

Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 017
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 778
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI... 2
Svar
25
· Visningar
2 113
Senast: Manji
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 658
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka