Fråga ang. iPhonebatteri.

Riley

Trådstartare
Har använt min iPhone 4 utan baksida ett tag, och det har nu resulterat i att batteriet lossnat. Självklart hade jag också en sådan tur att det ramlade ned i snön och blev blött, och nu går det inte att starta telefonen.

Det jag nu undrar är om det räcker med att byta batteri, eller om det kanske är något mer som behöver repareras efter det att batteriet lossnade? Jag vill ju minnas att det satt fast i en liten sträng som nu lär ha gått av.

Sv: Fråga ang. iPhonebatteri.

Nej, jag spräckte hela telefonen tidigare och hade bara råd att byta skärmen, inte baksidan.

Har använt min iPhone 4 utan baksida ett tag, och det har nu resulterat i att batteriet lossnat. Självklart hade jag också en sådan tur att det ramlade ned i snön och blev blött, och nu går det inte att starta telefonen.

Det jag nu undrar är om det räcker med att byta batteri, eller om det kanske är något mer som behöver repareras efter det att batteriet lossnade? Jag vill ju minnas att det satt fast i en liten sträng som nu lär ha gått av.

Om du söker efter t.ex "iphone battery replacement" så kan du nog få svar på hur din Iphone ska se ut för att fungera :)

Ids inte starta en ny tråd, så: Har samma problem igen, batteriet har ramlat ur men den här gången orkar jag inte vänta på en reparation utan köper en ny och säljer den här som defekt. Dock finns det en massa SMS, anteckningar och grejer som jag absolut inte vill att någon annan ska kunna komma åt. Så frågan är då, kan jag på något vis nollställa telefonen utan att använda iTunes? Det fungerar inte där nämligen, står bara något om okänt fel.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka