Fråga från en novis

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Garpen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 711
Status
Stängd för vidare inlägg.
G

Garpen

Hur lång tid tar det från befruktningstillfället till att man börjar känna graviditetssymptom så som illamående?

Sv: Fråga från en novis

För mig tog det knappt två veckor, dvs jag kände illamående INNAN jag märkte att mensen uteblivit.

Sv: Fråga från en novis

jag hade massor med symptom bara 7-14 dagar efter ägglossning.... men riktigt illamående med spya kom ca 4 veckor efter ägglossning, men jag har haft nästan alla symptom som går att få, har vänner som inte känner något förrän dom känner sparkar i magen :-)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 191
Senast: Amha
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 153
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 699
Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka