Fråga om dessa benskydd...

domino

Trådstartare
Visst kan man väl ha dessa typer av benskydd både fram och bak? Bak om de är tillräckligt stora? Nu är det inte just dessa, de kommer inte från Hööks de jag har men är av samma typ...
940239.jpg

Sv: Fråga om dessa benskydd...

Jo, det går nog alldeles utmärkt. Jag frågade samma sak om Hööks svarta neoprenskydd för ett tag sedan och de fanns de som hade samma skydd fram och bak, en storlek större bak bara.

Sv: Fråga om dessa benskydd...

Går alldeles utmärkt. Jag har Globus fram och kompletterade med Hööks helsvarta bak lite senare. Globusskydden är lite stadigare.

Liknande trådar

Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
438
Senast: hamilton1
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 543
Utrustning Hej hej! Jag letar sidepull just nu och undrade om det här hade någon hävstångs effekt? Förlåt i förväg om det är en dum fråga😅
Svar
14
· Visningar
1 359
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 565

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka