MiaMia
Trådstartare
Det är paket.Är det ett stort brev eller ett paket med kollinummer?
Men inte större i storleken än att det hade kunnat gå som varubrev, som alltid kommer direkt i lådan här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är paket.Är det ett stort brev eller ett paket med kollinummer?
Ok. jag har vid något tillfälle fått paket lagt i brevlådan, då står det sen som levererat i appen.Det är paket.
Men inte större i storleken än att det hade kunnat gå som varubrev, som alltid kommer direkt i lådan här.
Ja, allt har faktiskt fungerat som tänkt. Det är bara all info i systemet som lurat mig att det verkat vara multi-trassel.Ok. jag har vid något tillfälle fått paket lagt i brevlådan, då står det sen som levererat i appen.
Det märkliga i ditt fall är ju att systemet tror att det är på väg till ombudet. Men det viktiga för dig är väl att prylen nått sitt mål...
Lås dörren.Nu fick jag en sms-påminnelse.Har jag inte hämtat hos ombudet senast 8/7 så kommer paketet att returneras till avsändaren.
De kan omöjligt hitta rätt pryl att norpa tillbaka när den är så noga gömd bakom kabinen.Lås dörren.![]()
Samma här. På den här adressen har jag aldrig fått paket med lantbrevbäraren.Om paketen är för stora för att gå ner i brevlådan kommer de ALLTID till ombud här. Brevbärarna försöker inte ens leverera.