Fråge-lek

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Lina_Fina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 396
  • Visningar Visningar 18 676
Sv: Fråge-lek

sammar promenad i sol med dopp i sjön :love:

tik eller hane
[dumfråga]

Liten stor hund...(som den på min avatar):angel:

Nej, allvarligt... det får bli stor hund

Bur eller lös i bilen?

korthårig..

Känns som att tråden går lite runt runt, så jag hittar på en som kanske inte varit med tidigare (har inte läst hela tråden;))

En hund som inte går att lämna ensam hemma, eller en hund som smiter när den är lös ?

Smiter när den är lös(då kan jag ha lina samt öva på att den inte ska smita:idea:

Själv hemma 6-7 timmar ,eller hundgård samma tid?

Halsband

Tar väl min fråga igen då eftersom den blev missad.
Lydnadschampion eller utställningschampion?

Lydnadschampion HELT KLART. Har hellre en hund som kan prestera något än en hund som står och ser vacker ut. Vill hellre bli bedömd för något man presterar och tränat på.

osäker hund eller kaxig hund?

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
269
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 195
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 222
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 615
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka