Fragor om missfall

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sunshine

Trådstartare
Kan man haft ett missfall trots att gravtestet efterat visade negativt?

Nagot valdigt konstigt (och ackligt :eek: ) hande mig igar, pa mensens tredje dag, jag hade dessforinnan haft konstiga symptom. Eftersom vi gar pa fertilitetsbehandling ringde jag doktorn som bad mig att ta ett gravtest vilket jag gjorde, men det visade negativt. Jag ska traffa doktorn pa mandag, far se vad han sager da men... nagon som vet??
 
Sv: Fragor om missfall

Jag kan nog tyvärr inte svara på din fråga, undrar bara vilka symptom du hade haft innan? OCh vad det var som hände (om du nu vill berätta det)

Kram
 
Sv: Fragor om missfall

***varning for kansliga! ackliga detaljer***
Forhojd kroppstemperatur, okad trotthet, ingen matlust. Mensen kom som vanligt pa dag 27 - den pagar normalt i 4 dagar, varav de tva forsta ar "varst". Men jag far valdigt sallan mensvark, om den overhuvudtaget kommer ar det bara en liten fjaril i magen under forsta dagen.
Nu fick jag molande vark forsta mensdagen som senare pa dagen utvecklades till riktiga hugg i nederdelen av magen. Detta fortsatte in pa dag 2. Pa dag 3, pa morgonen, var det varre an vanligt och jag kande plotsligt hur nagot kom ur mig. Gick pa toa och det var en stor slemmig svart geleaktig klump i trosorna, mer kom ut nar jag stallde mig i duschen. Sedan blodde jag som en tok resten av dagen (har ALDRIG hant forut att jag blott sa pa dag 3, det gick igenom bindor och hela koret) for att avta mot kvallen. Nu ar det normalt igen, forutom en latt molande vark i magen vilket heller aldrig hant sa har sent tidigare. Alla "symptom" jag hade har ocksa fosvunnit (fast de kan ju ha varit vanliga fore-mens-symptom forstas).
Men gravtestet visade som sagt negativt. Sa jag undrar vad det var som egentligen hande??
 
Sv: Fragor om missfall

Det låter som ett tidigt missfall! Jag har haft tre missfall, vilket ett av dem var så som du beskriver det. Även om det är trist med missfall så finns ju en positiv sak.... Du kan ju uppenbarligen bli gravid iallafall. Nu är det bara att kämpa vidare, när du känner att du orkar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Squid, den lilla Border terriern ... behover jag verkligen honom? En kille? Jag som ville ha en tjej till. Han fungerar fantastiskt med...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 818
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag trodde jag hade hittat en bra uppfodare. Jag trodde jag hade hittat en eventuell parning som sag mer an intressant ut. Huruvida jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 989
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Miss Mandy och jag ska ga till vara vanner en liten bit bort och vi gar pa skogssidan av vagen, i graset, nastan i diket. Da jag vet att...
Svar
7
· Visningar
1 278
Senast: Disen
·
Småbarn Jag har tva funderingar jag behover hjalp med eller kanske snarare asikter om. Sonen har précis fyllt tva ar och ar précis som en tva...
2
Svar
24
· Visningar
2 950

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp