• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare kolle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 679
K

kolle

Jag är inte så bra på datorer, men ni får väl stå ut med min kanske dumma fråga...
Vad är cookies?
Innan kunde jag inte komma in på vissa sidor på internet, men sen så gjorde jag en ändring på internetalternativen och nu så har jag att det ska komma upp en liten ruta varje gång som frågar om jag accepterar cookies... är det dumt att ha så...??
tack för svar...

Sv: Frågor!

Som du själv sa,du måste ha "cookies enabled" för att komma åt vissa sidor.
Om jag inte minns helt fel, så lagras cookies i dina temporary internet files, för att snabbare kunna vissa sidorna när du besöker dem igen.
Fast jag kan ju ha fel förstås.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 584
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 356
Senast: Lejontand
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 367
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
730

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Linda ben
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka