Frallhjälp!

Presto

Trådstartare
Jag köpte idag fyra frallor, två att ha imorgon och två till i övermorgon. Det är bara det att jag tyckte dom var lite stela redan i butiken. Jag ska ha ishavsröra på dom. Då slog mig tanken, ska jag göra i ordning alla fyra idag? För att undvika att dom blir stela tänker jag. Eller blir dom slabbiga om jag tar på ishavsröra och har dom i kylen?

Sv: Frallhjälp!

Nja, de blir nog ganska fort ganska soggiga om du lämnar dem med något fuktigt såsom ishavsröra på. Jag hade fryst in dem så länge istället för att i alla fall undvika att de hinner bli ännu segare tills imorgon/övermorgon!

Sv: Frallhjälp!

Det kan vara gott att steka dom lite i smör precis innan du lägger på röran och serverar. Det skulle jag gjort. :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 460
Senast: Enya
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 580
Senast: Raderad medlem 147980
·
Tjatter Ok kära bukefolket låt mig delge er ett dilemma som jag just nu befinner mig i. Kände redan i helgen att jag började bli risig. Sonen... 2
Svar
27
· Visningar
2 342
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 204

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka