Bukefalos 28 år!

F

Fjunet

Nu är jag sur på er här på Hundforumet! Varför har ni inte berättat vilka underbara hundar frallor är? :love: Träffade en för ett par dagar sedan och det sa "klick, klick, KLICK". Så nu inser jag att jag måste ha en :love:
Nu undrar jag om det ofta säljs fullvuxna frallor? När det blir vovvedags så har jag inte tid att passa en valp, så det får bli en vuxen hund.
 
Sv: Frallor

En säkert otroligt dum fråga men Frallor? Det brukar jag äta till frukost? ;) Jag har ingen som helst aning om vilken slags hund det är.... ;)
 
Sv: Frallor

Jag har aldrig träffat någon men jag läste en del om dem för några dagar sen, tycker också de verkar vara jättebra hundar. :)

Jag brukar fördriva tid med att leta efter vad min nästa hund ska vara för ras, hittills kan jag bara tänka mig staff och fransk bulldog (där fick du svaret snurrfian :)). Men min sambo vill inte ha en fralla. :(
 
Sv: Frallor

Fråga Bebben när det gäller frallor. Hennes mamma föder upp.

Min uppfödare har också sådana. De är så härliga! Små kanon kulor med MYCKET vilja. Vilja är inte ens rätt ord, det ska vara enligt dom bara!
 

Liknande trådar

L
Övr. Hund Har nån här nåt tips om man har en vuxen hund som är dum mot valpar? Alltså typ att den försöker an falla och är ARG inte bara lite sur...
2
Svar
20
· Visningar
2 572
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 367
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 327
Senast: Hermelin
·
L
Hundträning Jag har några frågor som jag jätte gärna skulle vilja ha svar på som är om valpar och sånt ❤️ Och den första frågan är hur man gör så en...
2
Svar
21
· Visningar
2 176
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp