cactuspower
Trådstartare
Skulle vilja ha tips på att få min 6 åring lite mer framåt. Hon är jättesnäll och samarbetsvillig men de senaste veckorna har hon haft dåligt med egen motor. Jag försöker variera övningarna och rider inte bara dressyr på banan utan även lite markarbete samt ut på lite skogspromenader. Men hon känns rätt så seg. Hon är frisk och fräsch förövrigt, tänder kollade för ett par veckor sedan och utrustningen sitter som den ska. Kollas kontinuerligt igenom av Equiterapeut, och det har inte varit något speciellt att anmärka på från hans sida.
Hon jobbar bra förövrigt och känns väldigt arbetsvillig men kruxet är just att hon känns så seg och har dåligt med egen motor. Jag undrar om ni har några tips? Jag tycker att det varit lite småperioder tidigare med, ena stunden väldigt energisk och sedan väldigt dåligt med energi i stället. Så det har varit skiftande ioförsig, men tycker hon har varit sådan här ganska mycket på senaste tiden.
Jag upplever det som om att hon är mer framåt ute och blir mer "avtrubbad" på banan.
Är tacksam för tips och idéer som jag kan prova på
samt höra om andras erfarenheter.
Hon jobbar bra förövrigt och känns väldigt arbetsvillig men kruxet är just att hon känns så seg och har dåligt med egen motor. Jag undrar om ni har några tips? Jag tycker att det varit lite småperioder tidigare med, ena stunden väldigt energisk och sedan väldigt dåligt med energi i stället. Så det har varit skiftande ioförsig, men tycker hon har varit sådan här ganska mycket på senaste tiden.
Jag upplever det som om att hon är mer framåt ute och blir mer "avtrubbad" på banan.
Är tacksam för tips och idéer som jag kan prova på