Bukefalos 28 år!

A

anvandarnamn

Jag är inte gjord för att föda barn, så är det bara. Fick vid förlossningen en total sfinkterruptur och nu det här!

26år och livmoderframfall. fan också!

Ivilket fall, kan ni berätta för mig att det är vanligt och att det går att leva normalt och ha ett normalt sexliv, eller att det finns vanliga enkla operationer att göra?

Hur var det'/Hur är det för dig? Berätta allt!
 
Sv: Framfall

Ar det en doktor som berattat for dig att du fatt framfall? Som jag har forstatt det ar det ganska vanligt att fa forlossningsframfall, och att det atergar efter ett par manader - upp till ett ar.

Annars kan man val sy upp livmodern pa nagot satt? Jag tror definitivt att du kan ha ett normalt sexliv efter operation, man har ju inte sex i livmodern och det finns ju folk som opererar bort livmodern och sen har sex anda.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Har en unghund på snart ett år som jag tyckt haft stabil och bra mentalitet. Van med barn, lek och lite högljutt. Visserligen tränat men...
Svar
2
· Visningar
426
Senast: Harrysen
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
684
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 008
Senast: Amha
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 523
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp