JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Framgångsrik helg i USA för Åke Svanstedt
Moderator
Hästnyheter
Nu är det klart vilka hästar som kommer finnas med på flyget från USA till Elitloppet. Åke Svanstedt bidrar med fyra av de sju. ...
Hästnyheter
Åke Svanstedt har valt att inte överklaga den avstängning som tränaren fick efter att bland annat Resolve testades positivt vid ett...
Hästnyheter
Dags för Breeders Crown-finaler i Nordamerika. Åke Svanstedt hoppas på en ny seger för Resolve och Jimmy Takter har många chanser till...
Hästnyheter
Åke Svanstedt har hela tre hästar till start när storloppet Hambletonian Maturity ska avgöras på lördag. ...
Källa / Läs mer...
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Lillan surar. Hon vill ligga i mitt knä och jag tycker att hon får ligga bredvid just nu (stor tatuering på ena låret, som är under...
Liten
10 minuter sedan
Svar: 1 168
Visningar: 61 749
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Finns minst lika många idioter på landet kan jag tyvärr meddela!
Det senaste här är jag på cykel med två hundar i springern på höger...
Pooh
14 minuter sedan
Svar: 1 344
Visningar: 82 067
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag brukar ha en stor plastlåda som jag fyller på med 1 del korn, 1 del havre, 1/2 del vete, 1/4 majs och en 1/4 del ärtor. Skjusterar...
Pilot
25 minuter sedan
Svar: 1 955
Visningar: 188 808
Djur
Stora shoppingtråden III
Utrustning Absolut spelar stropparnas längd in men den absolut största påverkan är hästens anatomi. Stropparna på min dressyrsadel är absolut...
iNHALE
4 minuter sedan
Tips på flugridtäcke
Utrustning Jag har haft Amigo Flyrider och Bucas Buzz-off ridtäcke. Var nöjd med båda och skulle kunna köpa dem igen. (Hade dem till två olika...
Liten
16 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag menar utbildad GP, behöver inte ha tävlat det i en massa år, men typ 13-14 år och alla rörelser befästa och startat någon klass.
zarmino
41 minuter sedan
Svar: 1 447
Visningar: 112 773
Grenar