Från sjuksköterska till djursjukskötare

Beet

Trådstartare
Jag tog nu i januari examen som sjuksköterska. Ett jobb med mycket möjligheter!
Jag har länge funderat på att när erfarenheten och kraven från jordbruksverket är uppnådda (jobba minst två år inom humanvården) studera vidare till djursjukskötare.
Jag är nyfiken på om det är andra som har gjort samma resa som jag vill göra? :) Kan ni berätta i så fall hur det var och hur det gick till? Jag har kollat runt en del på nätet men inte hittat någon som berättat hur det var att studera till det. Vänder mig därför till buke.

Mvh Beet

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 562
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb Kära buke! Jag behöver era kloka råd... Kort sammanfattning; Jag har under det senaste 1,5 året arbetat inom ett område som jag...
Svar
7
· Visningar
1 391
Senast: Red_Chili
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 365
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 449
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka