Från stångbett, via kandar till tränsbett

Sv: Från stångbett, via kandar till tränsbett

Förstod det men i msv c får man välja och då får man väl skjuta lite på starten så man får rida på kandar. Känns som att det alltid ska vara så viktigt att alla hästar ska kunna gå på tränsbett men jag ser faktiskt inte anledningen till att det är så viktigt? Men är det så att TS ville tävla nunu då är väl alla råd jättebra:)
 
Sv: Från stångbett, via kandar till tränsbett

Fast jag tycker det är jätteviktigt att även om de rids på kandar att de kan gå på tränsbett också , på den nivå vi pratar om nu . För vanliga hobbyryttare som rider mSv och inte mkt högre än så är det verkligen a och o av väldigt många anledningar .
 

Liknande trådar

Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 364
Senast: Lycan
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
4 994
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
574
Senast: cassiopeja
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
6 940
Senast: akleja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp