JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Från Torsta ut i Europa för att tävla
Moderator
Hästnyheter
(ÖP)
I helgen var det återigen dags för Stockholm International Horse Show.
Eleverna från travgymnasiet på Wången medverkade flitigt i...
Hästnyheter
(ÖP)
Travkusken Malin Löfgren, Östersund, har fullt upp. Efter ett framgångsrikt första år som proffstränare på Östersundsbanan ställer...
Hästnyheter
(ÖP)
Schäfern Geisha är allergisk. Medan ägaren till fölet Mountain Lady Star vill att hennes syn testas. Båda har gemensamt att de i...
Hästnyheter
(ÖP)
Erik Broms behöver inga moderniteter när han slår gräset. Han använder en slåttermaskin dragen av två hästar, på gammaldags vis...
Vilken färg?
Hemmet Vi har Auros (Byggfabriken) Varmgul, den är väldigt trevlig! Inte alls skrikig utan varm och matt så det blir inte överväldigande. Vita...
niardasp
4 minuter sedan
Svensk Politik 4
Samhälle Jag har varit med och gjort några inbrytningar. När man gör riskanalysen är det inte superenkelt att säga hur våldsam personen på andra...
Hermelin
5 minuter sedan
Eurovision 2025
Kultur Loreen hade startnummer 9 år 2023, uppenbarligen inget problem att vinna därifrån om man är förhandsfavvo.
Elementary
12 minuter sedan
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel Jag tror inte hon menade att hästen har noll koll på henne och att den är okontaktbar. Jag tolkar det som att det är svårt att hålla...
MiniLi
Alldeles nyss
Svar: 198
Visningar: 23 277
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Nyfiken vad är en bra buffert? För det kan jag också förstå, om man väljer att ha tex 80 - 100 k i buffert istället och är okej med att...
Alexandra_W
51 minuter sedan
Födda-24
Avel Hon är gallig i haserna. Lite mer i den ena. Bad min veterinär kika och hon tyckte vi skulle röntga och bilderna skickades till kirurg...
Ketrawzc
Idag kl 12:46
Svar: 96
Visningar: 6 544
Avel