Från .wma till .mp3

kpist

Trådstartare
Kopierade låtar från skivor, för att lägga i mp3-spelaren, men nu kommer jag inte ihåg hur jag gör om dom.. Hjälp?

Sv: Från .wma till .mp3

Jag har själv haft X antal trådar om det här, men inte fått något svar. ;) Jag skulle själv gärna vilja konvertera mina wma till mp3 nämligen... Så jag hoppas någon har en smart lösning den här gången. :)
Än så länge har jag bara hittat program som kostar en hel del...

Borde det inte följa med något program till mp3-spelaren förresten? :crazy:

Nej det följer inte med något program.

Men nu har vi kommit på hur man gör dom till mp3 direkt när man kopierar iaf. :)

kan man konvertera andra musikfilformat med, typ .ogg och .acc?

Tack för tipset. :) Ska läsa lite mer noggrannt sedan när jag får tid.
Men jag skulle tro att det inte är rätt program för mig. Jag har provat flera program tidigare som har kunnat musikfiler från CD i olika format till mp3. Dock har jag aldrig hittat ett program som kan konveretra från wma (filer på hårddisken) till mp3.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, Har revolut och de har funkat jättebra, tills jag bytte bank. Har nu nordea och skulle lägga in de så jag kan överföra fram å...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: sjoberga
·
Juridik & Ekonomi Bakgrund - har liten enskild firma och merparten (nästan alla) av intäkterna betalas med swish på plats. Har tidigare haft en...
Svar
18
· Visningar
929
Senast: soom
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
395
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka