F feel Trådstartare 17 Feb 2008 #1 Någon här som har en sådan/har ridit i en sådan? Som jag förstår är det en äldre modell? Hur är stropparna till sadelgjorden fästa? Är det "vanliga som hänger rakt ned"?
Någon här som har en sådan/har ridit i en sådan? Som jag förstår är det en äldre modell? Hur är stropparna till sadelgjorden fästa? Är det "vanliga som hänger rakt ned"?
M maisan 17 Feb 2008 #2 Sv: Frank Baines Excel Jag har haft en FB Excel o den hade iaf vanliga raka sadelgjords stroppar. Jag tyckte den va skön att rida i och sadelmakaren lovordade den oxå.
Sv: Frank Baines Excel Jag har haft en FB Excel o den hade iaf vanliga raka sadelgjords stroppar. Jag tyckte den va skön att rida i och sadelmakaren lovordade den oxå.
F feel Trådstartare 17 Feb 2008 #3 Sv: Frank Baines Excel Nej, ville ju inte ha "vanliga" sadelgjordstroppar... då studsar alla sadlar fram på min häst.
Sv: Frank Baines Excel Nej, ville ju inte ha "vanliga" sadelgjordstroppar... då studsar alla sadlar fram på min häst.