Frank Baines hoppsadel??

Sv: Frank Baines hoppsadel??

Har FB Passade, meee loooove! Vet inte om den modellen tillverkas längre, men jag gillar den o vet att det är bra sadlar, ett supermärke!=) Rekommonderar den starkt!

Jag har också en sån..eller den stavas Passad. Dom borde väl fortfarande tillverkas för min är bara ca 3 år :angel: visst är den super?!:d

Nej jag tror inte Passad tillverkas längre. Iallafall Börjes sålde ut dem för några år sen. Om jag inte fattat fel så är Reflex ersättaren.
Har själv en Reflex som är superbra! mkt mjuk o skön, bra kvalitet, inte så mkt klossar så man blir låst men får ändå mkt bra stöd.
dom ligger nog på runt 21' som ny, dock köpte jag från "rätt" affär o fick min lite billigare för typ 3 år sen.

Liknande trådar

Utrustning Skulle vilja ha lite tips av er som använder airbag väst. Har scrollat förbi någon modell som även hade skydd för nacken men hittar inte...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: co-SMAD4
·
Utrustning hej! är veredus pro jump ll bakskydd tillåtna i hoppning för storhäst på 8 år, och isf i vilka klasser? behöver hjälp att tolka tr😊🙈
Svar
2
· Visningar
398
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 902
Senast: Görel
·
Utrustning Hej Någon som vet hur en glidskena på en skrittmaskin modell äldre skall smörjas hittar inga smörjnipplar eller dylikt så alla råd tas...
Svar
1
· Visningar
195
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka