Frank Baines pullarträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 699
S

Supersonic_

Hur är dom i storlekarna? Har en D-ponny med brett huvud, som skulle behöva Full på pannband och Cob på resten. Har hört att dom är ganska stora i storlekarna, gäller det pannbandet med? Vill inte behöva byta :p

Sv: Frank Baines pullarträns

Min två FB träns är normala i storleken, varken mindre eller större.. Men om du köper tränset hos en återförsäljare kan du även köpa delar till tränset, kanske ett nytt pannband bara?

Går det att köpa lösa delar? Ska beställa från internet

jag tror det är de gamla tränsen/modellerna som va stora i storlekarna. jag har ett som är ca 2 år gammalt, och det är snarare litet i stl. jag fick ta ett i stl full till min häst som annars har cob (detta träns passar på min andra häst oxå, han har oxå cob annars).

hör med dom du ska köpa tränset av ifall det går att beställa lösa delar.

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
399
Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
735
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 494
Senast: Edla
·
Utrustning Ska vänja in bett på min ponny född -21 i höst och har börjat titta lite på träns. Grejen är den att jag inte har en susning om vilken...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka