Frank Baines!!

M

maiden

Jag tror jag blir galen... Jag har en Frank Baines Excel, efter vad jag föstått så är detta en dressyrsadel :confused:
Jamen min är då ingen dressyrsadel :eek:! Eller är den det? den har inte långa stroppar eller särskilt raka vulster som dressyrsadlar brukar ha. Den ser ut som en helt vanlig allround och jag har alltid trott att den vart just det.

Nån som har en bild på en FB excel så jag kan se å jämföra?
 
dumt... kan ju se om den funkar nån annan dag.
Jag har sett en bild på den sadeln nånstans, men jag ska kolla var.
 
Jag har också en Frank Baines Excell - dressyr. Gud vad den är skön att rida i!! Jag älskar den sadeln. Det är så synd att den inte passar hästen längre så jag måste hitta en ny. :(

malu
 
Den sadeln är sveriges skönaste! jag äääälskar den gudomligt mycke :love:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver lite erfarenheter från allvetande buke här. Unghästen har explosionsväxt de senaste månaderna och sadeln är nu en katastrof...
Svar
6
· Visningar
2 914
Senast: Rimfaxe
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 150
Senast: Nevermind
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
20 995
Senast: LenaH
·
Relationer Hej alla. Jag är i en av mina värsta kriser. Jag behöver peppning och råd. Varning för långt inlägg. Jag och min, sen tre år, sambo är...
2
Svar
34
· Visningar
5 443
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp