Fredag, då är de städning på Schemat.....

Alfakrulls

Trådstartare
och det är väl tur att man kan använda hundar till så mycket och att de är så hjälpsamma på så många sätt?!
Att dom inte är rädd att ta tag i skitgöran?! :D

2010079.jpg

Trevlig fredag på er alla bukare!! :banana:

Sv: Fredag, då är de städning på Schemat.....

hihi vilken skojig bild!! :)

med andra ord sa ar hundar mer lattranade an man.... :angel:;)

Sally hjälper till att äta smulor och matrester, annars måste jag nog erkänna att hon stjälper mer än hjälper :(.
Borde köra lite trickträning i helgen. Städa toaletten hade varit bra men jag satsar nog mer på att lära henne att koka en kopp te åt mig. Ska nog gå med lite shaping :D

Duktig (och söt) hund du har!

Jag har planer på att lära min hund städa, i alla fall att plocka ihop sina leksaker. I nuläget går städning ut på att jag plockar ihop leksakerna och han lyfter i samma takt ut dem och lägger de 2 dm utanför korgen.

Vore ju väldigt bra om han lär sig koka kaffe också :D

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 242
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 033
Senast: Nota
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 816
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 761
Senast: lilstar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31