Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
och det är väl tur att man kan använda hundar till så mycket och att de är så hjälpsamma på så många sätt?!
Att dom inte är rädd att ta tag i skitgöran?!
Sally hjälper till att äta smulor och matrester, annars måste jag nog erkänna att hon stjälper mer än hjälper .
Borde köra lite trickträning i helgen. Städa toaletten hade varit bra men jag satsar nog mer på att lära henne att koka en kopp te åt mig. Ska nog gå med lite shaping
Jag har planer på att lära min hund städa, i alla fall att plocka ihop sina leksaker. I nuläget går städning ut på att jag plockar ihop leksakerna och han lyfter i samma takt ut dem och lägger de 2 dm utanför korgen.
Vore ju väldigt bra om han lär sig koka kaffe också
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...