JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fredrik Spetz byter stall
Moderator
Hästnyheter
Han kunde kvala in till både Friends och Scandinavium. Fredrik Spetz tog vara på båda chanserna i Åby. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Norsholms hoppryttare Fredrik Spetz hade en lyckad helg i Lidköpings nationella tävlingar. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Han har jobbat hos såväl Marcus Ehning i Tyskland som Tomas Velin i Danmark och Maria Gretzer i Skåne. Sedan 2008 driver Fredrik Spetz...
Hästnyheter
24-åriga Jenny Johansson från Söderköping satsar på nytt i Tyskland. Hon byter arbetsgivare och hoppas på ett nytt lyft. ...
Källa /...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Milou fick sin päls på öronen uttunnad häromdagen. Det var så mycket päls att öronen höll på att vippa och det var svårt att få tofsar...
Lillefrun
13 minuter sedan
Svar: 1 365
Visningar: 83 469
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Mina gurami-yngel är nu frisimmande, och därmed typ omöjliga att se... Matar så mycket jag vågar och hoppas att de klarar sig.
Mitt...
Red_Chili
16 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 43 435
Djur
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Som ägare till en smitare av rang (läs parkour-hund som behöver velociraptor-staket) så tackar jag för tipset! Vi jobbar på men det är...
Roheryn
27 minuter sedan
Svar: 115
Visningar: 6 375
Hund