Snobben

Trådstartare
Vilket land tillverkas den bomlösa freeform sadeln i? Någon som vet?
Tycker dom är sådär i utseendet, men blir lite nyfiken på dom just för att sätet är mer uppbyggt. Har en Barefoot som är jätteskön:love:, dock för bred & sitta i, får ont i höfter osv.:crazy:

Sv: Freeform

I Italien vill jag minnas, men varför vill du veta VAR de tillverkas? :confused:
Tror knappast fabriken säljer till privatpersoner..

Köpte min Barefoot genom tillverkaren till ett mycket bättre pris:laugh:, därför jag undrar!

Jo, det är några tillverkare som även säljer direkt till kund förståss, ganska oseriöst kan jag tycka :angel: varför har man återförsäljare om man även säljer billigare bakom deras rygg?

Men jag tror faktiskt att Freeform-tillverkaren har lite bättre band på sig..
Men lycka till om du lyckas hitta dem :idea:

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 206
Senast: super
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka