Freestyle reining-teman?

• Western
  • Trådstartare Trådstartare ernst
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 3 430
Sv: Freestyle reining-teman?

Åh ja e lita trög, d e nog min höga ålder:o

Alazzi har tävlat till Johnny Cash "Folsom Prison Blues"
med S i sadeln.
PICT0010.JPG

2003-06-09%2010.58.29.JPG

På B-tävling. De vann.

Vart är det någonstans? :crazy:

*kl*

En väninna till mig skulle varit med på i Freestyle Reiningen på RHC i år men det blev inte så i slutändan.
Jag hade såååå gärna sett henne för hon skulle ha blåställ, "bonnakeps", gummistövlar och låten skulle vara "Vi bor på landet".

*kl*

Freestyle reining till musikan Marcoolio - Reggie på somar'n borde vara perfekt! och lätt att klä ut sig till också! :love:

Vi hade planer på att dottern och hennes arabsto skulle vara haremsdamer, men tyvärr var vi tvugna att ta bort hästen innan det blev så. :cry:

Ja Freestyle reining är dunder kul....:banana:

Jag har ridit i vit bröllops klänning till mendelsohns bröllops marsch..

Sen har jag även ridit i bikini o bast kjol till Black Ingvars Blue Hawaii

Det finns jätte mycket roligt man kan klä sig till använd bara fantasin!!

Hej!

Jag såg en häftig uppvisning på Appaloosa Em för sju år sedan.

Det var en kille som var utklädd till nunna. Han kom in i nunne utstryrsel till klassisk musik och red dressyr. Sjänkelvikningar, galoppombyten och hela köret. Efter en stund så kom en trummvirvel. Han slängde doket och under det hade han ett rough-set. Därefter red han reining till hårdrocks musik.
Det är en av de bästa feestyle reining uppvisningar jag har sett.

En kille som jag känner i Minnesota, Joey Jorgenson red på en svart tjur genom brinnande ringar. Det är väl lite väl spektakulärt men väldigt häftigt!

Bara några ideer.

Liknande trådar

Hundträning Vi är nybörjare och har startat en tävling. Tränar med min yngsta, hon tycker det är jättekul. Jag tycker det är jättesvårt att hitta...
Svar
12
· Visningar
691
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
332
Senast: Gabby_Ossi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Anläggning Jag ska flytta o söker därmed nytt stall till min häst. Har två som jag velar mellan. Båda är lösdrift, lika långt att köra o nästan... 2
Svar
37
· Visningar
2 654
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka