Frendly Frej ??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare xmobilexd
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 972
Status
Stängd för vidare inlägg.
X

xmobilexd

Hej tänkte kolla om det är någon som vet någon om honom? :)
Mvh Jenny

Sv: Frendly Frej ??

Ja, jag ägde honom från att han var liten, red in honom, avelsvärderade, tävlade honom och sålde honom när han var 4 år som promenadhäst till Norge. Jag står uppenbarligen på honom som ägare i APHA fortfarande. Vad vill du veta?

Ja, jag ägde honom från att han var liten, red in honom, avelsvärderade, tävlade honom och sålde honom när han var 4 år som promenadhäst till Norge. Jag står uppenbarligen på honom som ägare i APHA fortfarande. Vad vill du veta?

Hej :D Det var nog dig min mamma ringde och pratade med :) Vi har honom och det var lite funderingar över hans ben.minns du vad ddet hette ? mvh Jenny

Nu börjar det här lika en efterlysning så därför låser jag tråden.

Ni får ta det privat via pm.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
480
Senast: Freazer
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 577
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
549
Senast: Nikan
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 384
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka