Bukefalos 28 år!

Frisör Göteborg

BernT

Trådstartare
Finns det någon riktigt bra frisör i Göteborg? Måste va grym på blondering/blekning. Har ingen budget utan är frisören bra är det värt vadsomhelst, har testat flera och betalat 3-4000kr per gång och är inte nöjd. Ojämn färg och det ser ut som att jag lika gärna kunde gjort det själv med färg från Ica.

Så tips på någon riktigt grym!
 
När jag har klippt och blekt håret i Göteborg har jag de senaste gångerna gått till Christers vid Kompassen. Jättenöjd! Kommit in till frisören med halmgult/brunt hår för att gå därifrån med den lite kallare, men ändå "naturliga" färg jag tänkt mig :up:
 
När jag har klippt och blekt håret i Göteborg har jag de senaste gångerna gått till Christers vid Kompassen. Jättenöjd! Kommit in till frisören med halmgult/brunt hår för att gå därifrån med den lite kallare, men ändå "naturliga" färg jag tänkt mig :up:

Har du någon bild? Behöver inte va på ditt hår men något son liknar före och efter? :)
 
Finns det någon riktigt bra frisör i Göteborg? Måste va grym på blondering/blekning. Har ingen budget utan är frisören bra är det värt vadsomhelst, har testat flera och betalat 3-4000kr per gång och är inte nöjd. Ojämn färg och det ser ut som att jag lika gärna kunde gjort det själv med färg från Ica.

Så tips på någon riktigt grym!

Isabella på NK! Ingen har gjort mig nöjd som henne och då har jag testat otaliga frisörer och spenderat jag vet inte hur många tusen och ändå suttit ”om det ändå kunde ha blivit lite mer såhär”...

Kommer aldrig sluta gå till henne! :love:
 
Isabella på NK! Ingen har gjort mig nöjd som henne och då har jag testat otaliga frisörer och spenderat jag vet inte hur många tusen och ändå suttit ”om det ändå kunde ha blivit lite mer såhär”...

Kommer aldrig sluta gå till henne! :love:

Tack ska kika :D ja men det är verkligen inte kul när man lägger typ 4000 och kommer hem och ba jahapp där var det 4 nyanser av blont (och inte på ett bra sätt) utan typ 5 cm en färg, 10 cm en annan osv på längden :(
 
Tack ska kika :D ja men det är verkligen inte kul när man lägger typ 4000 och kommer hem och ba jahapp där var det 4 nyanser av blont (och inte på ett bra sätt) utan typ 5 cm en färg, 10 cm en annan osv på längden :(

Håller med dig, upplevt det hos flera stycken innan! På salong Honey som skall vara SÅÅÅ BRAAA fick jag åka hem med blå slingor pga att jag påpekade att håret inte var kallt nog (som vi bestämt innan) och då försökte hon rädda det med läggningsvätska O_o

Men Isabella är en GUD! Mitt hår var ganska skadat pga misshandel ifrån diverse frisörer innan och hon tog kommandot direkt och sa att "detta kan vi förvänta oss", "detta är rimligt förväntat resultat nu" och "om ett år när vi kämpat är detta rimligt osv!" Hon skriver dessutom upp alla färger, blandningar, planer osv så att hon alltid ska ha full koll på alla kunder och "vart man är i processen".
Nu är mitt hår tjockare än någonsin och påväg att bli långt igen, känner mig ALLTID fin oavsett om det är dagen efter eller dagen innan det nya besöket och jag gillar att hon är tuff liksom, hon har lika bra koll på sitt jobb som jag har på mitt så att säga! Hon har en Instagram också " isabellaahaiir " Kolla in den!
 
Åh de verkar väldigt duktiga! Vem hade du som frisör? Tänkte gå dit i helgen och boka tid + få pris osv på mitt hår. Tack för tipset :)

Både Erika och Fanny har klippt och färgat/blekt mitt hår, båda är superduktiga! Massagestol tackar jag inte nej till heller när jag väl unnat mig ett lite dyrare frisörbesök :love:
Nu vill jag också fixa håret :laugh:
 
Tack för tipsen hörni :)
Ska gå förbi Christers imorgon + NK om de är öppna annars måndag. Tänkte kolla vad de säger om håret och så och ta den som känns bäst för mig (eller ja mitt hår då).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 247
Senast: SiZo
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 340
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 076
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp