Sv: Frontierville
Nämen åh, grattis!
Nämen åh, grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
knapp
Jag sitter här med ett dilemma - jag har 200 spänn kvar på mitt kontantkort som jag måste bränna innan inatt annars försvinner de ut i tomma intet (nummerflytt). Ska man bränna dem på hästskor tro? Inte en chans att jag ringer upp så mycket pengar i alla fall![]()
Google Chrome. Nåt strul emellanåt, men spelet går snabbt som tåget och jag har nästan inga problem. Mer än det som alla har, om man råkar trycka en gång för mycket hos grannarna så får man felmeddelande när man ska gå därifrån. "no tends left"Men vad använder ni för webbläsare??
Hm, jag vet inte... kanske har med vilken level man är på? Jag får i alla fall varje dag av mina vuxna hästar, tror det är detsamma med de små.Hur då? Jag får 1 energi när jag matar min häst var 3: dje dag.
nu efter lunch har jag visst blivit mamma![]()
Det hade jag gjort i alla fallOm de ändå går åt pipan om de inte används så.
någon som vet hur man får eld ??![]()
I din wagon. Klicka på din vagn, välj go inside. Där kan du tillverka eld. Man kan tillverka saker i alla sina byggnader.
Jag har äntligen tjänat 100.000 efter det att de snodde min miljon...äntligen kan man göra av med pengar igenMina bör vissna snart. Har fått avbryta flera grannar som velat skörda dem.
Tack vare underbara grannar har jag lyckats byta två välkomstmattor mot två kuddar och äntligen klarat det uppdragetHalvvägs med jordnötterna och 100.000 ifrån miljonen.
KL
jag behöver fortfarande en massa rosetter/band och skolgrejer. *suck*
Försöker skicka det ni behöver också!
Har "tendat"på alla mina grannar nu men tyvärr kommer ingen ruta upp där man lämnar verktyg, så det fick ni inga i dag.
Hm... man kanske skulle skriva in i sin personliga info typ- Prosit på BukeDå kan folk lätt se om de klickar på ens profil ju
Har tyvärr inga ägg att dela med mig av![]()