JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite skillnad från Sverige när man sitter och äter frukost på balkongen och en kakadua plötsligt landar på räcket och också vill ha frukost haha
Status
Stängd för vidare inlägg.
Intuitivt ätande
Övr. Barn Jag försöker själv att praktisera intuitivt ätande och det går ganska bra. Jag märker att jag börjar bryta mig loss från alla...
Startad av Midsommarblomster
23 Mar 2026
Svar: 58
Visningar: 4 933
Barn
Kan en trettonårig innekatt bli utekatt?
Övr. Katt Vi flyttar till hus i sommar och våran autistiska gubbstrutt Sickan aka Iller hänger förstås med. Sickan är en väldigt speciell katt...
Startad av miumiu
26 Mar 2026
Svar: 5
Visningar: 1 001
Katt
Vägskäl
Dagbok Jag har tvekat mycket över att starta den här tråden men provar här på dagbok så jag kan välja att radera mina inlägg om jag ångrar mig...
Startad av gurkskiva
13 Apr 2026
Svar: 11
Visningar: 1 503
Dagbok
Livet och förändring
Dagbok Det här blir ganska personligt och utelämnande men jag känner att jag kanske behöver få ur mig lite någonstans så det kan lika gärna...
Startad av Exile
24 Apr 2026
Svar: 41
Visningar: 4 345
Dagbok
Annonsera Mera VIII
Gnägg AI-översättningar fortsätter att briljera 😎.
Skralt
14 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Här tränas det på! Fokus för Katt är fda dressyren just nu och att stärka galoppen så vi är redo för LA/MsvB nästa år. Zacke gör det han...
Fiorano
20 minuter sedan
Svar: 1 453
Visningar: 116 923
Grenar
När är det okej att...
Träning Högar: enbart i skogen eller på dedikerad ridväg (om det inte är vinter och fryser för då blir ju ridvägen till sist en puckelpist tills...
Sassy
Idag kl 11:07