Sv: Frusna fötter
varför inte?
varför inte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
fast dom där kan man ju inte rida i?![]()
Jag har batteridrivna värmesulor i mina stövlar. Helt underbart - aldrig mer frusna fötter![]()
Jag har batteridrivna värmesulor i mina stövlar. Helt underbart - aldrig mer frusna fötter![]()
Det är faktiskt något jag inte har provat, kan kanske bero på att jag inte äger några sådana strumpor.![]()
Batteridrivna värmesulor är heeelt outstanding
Med såna behöver man aldrig mera frysa
Finns att köpa billiga på J*la och dyra på bla Intersp*rt å de billiga är minst lika bra som de dyra![]()
Nu har jag under många års tid försökt hitta något som gör att mina fötter inte förvandlas till isklumpar vid ridning på vintern. Dubbla strumpor, tredubbla strumpor (fick köpa nya stövlar), microfiberställ inkl strumpor, trästigbyglar, vinterridstövlar mm mm mm. Är det någon som har ett bra tips om detta?
kl
Plaststigbyglar och muckboots! Enastående, har klarat mig med endast ett par ridstrumpor nder hela vintern, -27 som kallast, och inte frusit nämvärt. Lite kallt efter 2h skritt ute kanske men annars varmt å skönt!