FTP-program

baraclara

Trådstartare
Använde SmartFTP när jag pysslade med webbsidor för ett par år sedan. Nu blev jag lite sugen på webbdesign igen, men upptäckte att SmartFTP inte längre är gratis. Har någon förslag på ett bra, enkelt och gratis FTP-program?

Sv: FTP-program

Du vet väl att ftp brukar finnas inbyggt i Webbläsaren? Alla funktioner som finns i ett separat ftp-program finns inte tillgängliga, men för enklare behov brukar det räcka.

Det är bara skriva ftp://ftpserver i webbläsarens adressrad, till exempel ftp://ftp.bredband.net eller vad du nu har för ftp-adress. Eventuellt kan du lägga på ditt användarnamn också: ftp://användarnam@ftpserver

Senast ändrad:
Sv: FTP-program

Filezilla http://filezilla-project.org/
filezilla-screenshot.png

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
519
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
738
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 160
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur