Fulaste klädesplagget?

Blandrastik

Trådstartare
Nu är ju inte Buke känt för sina moderiktiga medlemmar, antagligen kostar din hästs garderob tio gånger så mycket som din egen. Men ändå, vilket tycker du är i särklass det fulaste man kan ha på sig?

Till final vill i alla fall jag ha: Pikétröjan.
Motivering: Knäpp alla knappar - grym nördvarning.
Eller så har du den uppknäppt, då rullar kragen ihop sig, gärna åt varsitt håll.
Eller....så fäller man upp kragen och ser ut som en Drakula-wannabe.
Svårt att säga vilket av alternativen som är fulast.
 
Jag är mer klassisk i min smak och vill säga att vita tennissockar uppdragna så hela skaftet syns är bland det fulaste jag vet :D framförallt om det kombineras med fotriktiga sandaler och shorts, förslagsvis på män i övre medelåldern och uppåt.

Jag vill också hävda vadderade cykelbyxor inte är smickrande för någon, framförallt om dessa råkar vara lite för små och korvar sig :grin:
 
Å, skinninitation-tights i kombo med fleecetröja med vargylarmotmånentryck. Och traktorsandaler med tubsockor som pricken över i. Men generellt- klä er hur ni vill bara ni är klädda, jag tycker människor med för lite kläder är läskigare än de med kläder oavsett plagg.
 
...fast mannen i neongula cykelbyxor och tröja som inte använde underkläder gick inte av för hackor. När han fräste förbi mig vilt trampandes i en uppförsbacke var det en lektion i manlig anatomi som hette duga. Lämnade intet åt fantasin där.
 
Inte ett specifikt klädesplagg men jag tycker verkligen det är hur fult som helst med djurmönstrat i allmänhet och leopardmönstrat i synnerhet. :yuck: Och ja det är ju "hyfsat" inne just nu vilket gör det lite jobbigt ;)

Jag tänker bara "pantertanter" när jag ser det och tycker det är helt obegripligt hur folk kan sätta leopardtights på sina bebisar. Men uppenbarligen finns det ju folk som gillar det :D

Och jag gillar pikétröjor ;)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp