Full patte!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 901

Mammas

Trådstartare
Nytt humorprogram på SVT Flow. Bianca och Tiffany Kronwall som håller i det, det är samma personer som gjorde låten Så Jävla PK. Helt i min smak.

Vad tycker ni? :D

@Stalone Aha, jag funderade när jag skrev det om det inte var ett Ö med någonstans men kunde inte komma på vart i wall det skulle vara. :angel: :D

@Emtherlia Men det är ju det för mycket som gör det så bra ju. :D Och ja, alla ska tycka som jag. Inga egna åsikter! ;) :D

Kul att se att fler gillar't! :D

Älskar Full Patte!

"Jag har styrt upp räkningshögen!!!" <3

"Alltså, det här är ju inte kiss, jag är bara glad att se dig"

Är upp över öronen förälskad i de här kvinnorna!

@Got2Be Men det ska finnas någon inställning som man kan göra så att man ser ut som man surfar från ett annat land än man gör, personer i min närhet brukar kolla på amerikanska netflix vet jag. Jag kan kolla hur de gör och återkomma, tror att det är någon inställning i Chrome. :)

@Got2Be Men det ska finnas någon inställning som man kan göra så att man ser ut som man surfar från ett annat land än man gör, personer i min närhet brukar kolla på amerikanska netflix vet jag. Jag kan kolla hur de gör och återkomma, tror att det är någon inställning i Chrome. :)
Ja, det skulle vara schysst om du vill göra det!:D

Jag såg alla delar som släppts hittills igår och det blev bara bättre och bättre! Skyhög igenkänningsfaktor för feministbrudar födda på 80- och 90-talet skulle jag säga. Vissa scener var kanske lite väl forcerade medan annat var så sjukt klockrent. Älskade Tiffanys barnvaktning, Biancas raggning, att de drev med Belinda Olsson samt karaktären Snubben, såklart!

Liknande trådar

Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
705
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 486
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
527
Senast: Exile
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 909
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S