Full patte!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Mammas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 901
Jag såg avsnitt tre idag och kände att det var något som skavde lite :( Kändes som att det var en del som fattades. Delen där man inte _bara_ upprepar alla föreställningar om hur rasifierade är och beter sig "egentligen" utan att motsätta det. Nog för att jag vet att de driver och att de inte sitter på sådana värderingar, men i alla fall - det känns inte helt hundra. Det här blogginlägget säger det bättre än mig: http://amrahamra.wordpress.com/2014/05/09/full-patte-lyckades-inte-riktigt-med-sin-rasistiska-satir/

Har sett lite grand och gillar det jag sett hittills, saker man kan och inte kan göra naken tex. Näck med motorsåg i träd, respekt!

Liknande trådar

Foder & Strö Mitt 28-åriga sto har lite svårt att hålla hullet så vi testade PAVO 18+ som ska vara speciellt anpassat för lite äldre hästar. Hon...
Svar
6
· Visningar
705
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 486
Senast: Enya
·
Hemmet Jag har länge nu varit nyfiken på att testa sängkläder i bambu. I min uppsättning hemma just nu är samtliga underlakan av märket...
Svar
13
· Visningar
527
Senast: Exile
·
Samhälle Jag tycker ändå att diskussionen om vapnen, jägarexamen, licenserna och vapentyp är intressant. Få, nästan inga, mord i Sverige utförs... 16 17 18
Svar
347
· Visningar
8 909
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S