Fullblodshingst - dressyr

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Kerre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 186
K

Kerre

Jag vet att jag tidigare har läst här om en fullblodshingst som först gått på galoppbanan med bra resultat och sedan skolats om till dressyr, och tävlat svår dressyr. Men jag kan inte hitta tråden, och jag kommer inte ihåg vad han heter. Det var bilder på honom i tråden också. Någon som vet? Kanske det finns flera sådana hingstar?

Sv: Fullblodshingst - dressyr

Mago xx gick internationell GP med framgång. Han var svenskfödd men såldes till Danmark. Lämnade flera hingstar och tävlingshästar upp till GP.

Mvh Cissi

Sv: Fullblodshingst - dressyr

Jag har ingen riktig koll på vad de har tävlat men Stravinsky, Kanudos och Homme´d Honneur är de fullblods hingstar jag har i minnet just nu som tävlas i dressyr sen finns det ju ett gäng hopp-fbl också

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 254
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Freazer
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 733
Senast: Mirtai
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att... 2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka