Funderingar ang ponnytrav

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare gaski
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 763

gaski

Trådstartare
Har en del funderingar ang. ponnytrav. Är det bara russ och shetlandsponnyer som får tävlas innom ponny trav? eller får andra raser också tävlas?

Sv: Funderingar ang ponnytrav

De finns en del trådar om detta innan, bara att använda sökfunktionen. Rätt jobbigt att om och om igen svara på samma frågor.

Hoppas du förstår mig rätt! :idea:

Och ja, du får tävla med vilken häst du vill, bara det är inom gränsen för A-ponny och B-ponny samt att ponnysarna måste ha tre kända led bakåt och att varmblods- eller kallblodstravare ej får vara släkt med ponnyn i dessa tre leden.
Glöm heller inte bort att ponnyn måste vara reggad hos SPTF!

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 079
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 218
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 624
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka