Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Valparna sover brevid sängen och börjar föra liv mitt i natten för att dom vill ha mat. Då är det bara upp och ge mat.
Mvh Xoya.
Valparna sover brevid sängen och börjar föra liv mitt i natten för att dom vill ha mat. Då är det bara upp och ge mat.
Mvh Xoya.
Kommit överens och kommit överens om.
Jag hjälper till för att jag vill visa jag stöttar honom i vått och torrt.
Mvh Xoya.
Mvh Xoya.
Vi har ett flertal hundar här hemma på gården som jag är väldigt engagerad för dom är alla tillhör denna familj.![]()
Hundarna ägs alla av min man.
Jag tar hand om dom på dagarna tills min man kommer hem och då tar hand om dem, och jag får hjälpa till när det behövs fler händer än två.
Men nätterna är jag ensam om att ta på veckorna. Men inte alla helger.
Kommit överens och kommit överens om.
Jag hjälper till för att jag vill visa jag stöttar honom i vått och torrt.
Mvh Xoya.
Så i mina ögon låter det som GNÄLL...flytta tiken från sovrummet! ge valparna rejält med mat på kvällen och om det inte hjälper..skaffa öronproppar...valpar LÅTER ganska mycket när dom börjar bli stora, men som hemmafru så kanske du har möjlighet att vila en liten stund mitt på dagen??
Och har du inte STAKE att ta en diskution med din MAN...skilj dig eller lev med problemen!!!
Mvh Xoya.
Jag har också mina valpar bredvid sängen, men inte ger jag dem mat mitt i natten. De får mat på kvällen och sen på morgonen av den som vaknar först. Beroende på hur gamla de är så diar ju tiken dem mitt i natten också säkert. Men då sover jag så det märker jag inte ifall de inte lever rövare. Men när det blir så gamla att tiken inte diar dem på natten brukar de åka ut ur sovrummet.Valparna sover brevid sängen och börjar föra liv mitt i natten för att dom vill ha mat. Då är det bara upp och ge mat.
Diar inte tiken valparna?
Jag ger aldrig mat på nätterna, det blir bara en ful ovana (om tiken är avvand alltså). Då ger jag hellre sent på kvällen, så man får sova på natten![]()
Ingen uppfödare jag känner till har valparna i sitt sovrum. Jo förresten, en har det pga rumsbrist, men då har hon å andra sidan själv flyttat ut till vardagsrummet.