Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nog det handlar lite från min makes sida att han inte har hjärta att ha dom för långt ifrån. Det är hans första kull.
Mvh Xoya.
Pratade ni inte om det innan? Han bara utgick ifrån att du ska ta den mesta passningen med valparna som han beslutade sig att ta på sin tik?
Att stötta är väl en sak, att bli tagen för given en annan.
Hela vardagarna, alla vardagsnätter, de flesta helgnätter.
*skakar på huvudet*
Hur gammal är valparna? och var är tiken som ska ta hand om dem...
Ang hur mycket man ska hjälpa till när sambon har kull är ju uppenbart. Det är din sambo som har huvudansvaret för kullen, inte du!. Din sambo verkar ju vara borta hela tiden, tar förgivet att du tar hand om allt då han sticker iväg. Dålig stil anser jag.
Rätta mig om jag har fel????
Men att vara GIFTA är väll att dela sitt liv och ägodelar??
Som gifta så äger man ju allt tillsammans! om man inte har skrivit speciella avtal om äganderätten.
Så i mina ögon låter det som GNÄLL...flytta tiken från sovrummet! ge valparna rejält med mat på kvällen och om det inte hjälper..skaffa öronproppar...valpar LÅTER ganska mycket när dom börjar bli stora, men som hemmafru så kanske du har möjlighet att vila en liten stund mitt på dagen??
Och har du inte STAKE att ta en diskution med din MAN...skilj dig eller lev med problemen!!!![]()
Ushamig, då förstår jag att det är jobbigt!
Ut ur sovrummet med dom bums!
Ha tiken i samma rum, vet ej hur er valplåde lösning är, men hon ska kunna ta sig i från valparna problemlöst och kunna få sova själv om hon vill.
Vappisarna kan antingen få mat det sista på kvällen, eller ha fri tillgång hela natten, spelar ingen roll egentligen, bara det inte går alltför många timmar emellan.
Och på morgonen, ska mannen din städa, hans valpar, hans städning.
Jag fick faktiskt hjälp med ditt och datt när jag hade sambo, men inget jag tog för givet, mina hundar, mitt ansvar. Men jag var jätte tacksam när han hjälpte mig, och det var inget jag bad om.
Nu vet inte jag om ni bara har valparna i sovrummet på natten.
Men bara ett tips, de behöver miljöträning. Höra diskmaskin om man har, ja vara med i ett kök för vänja sig, dammsugning mm.
Ha dom i köket, så slipper du deras ljud på nätterna![]()
Fast han verkar ju sova![]()
7 veckor, ja men då är ni ju snart av med dom och kan sova gott![]()
Först säger du att det är jobbigt att inte få sova och att du är missnöjd med er uppdelning, sen får du tips och råd och då vill du inte ändra på något
Är din man hemma på nätterna?
Rätta mig om jag har fel????
Men att vara GIFTA är väll att dela sitt liv och ägodelar??
Som gifta så äger man ju allt tillsammans! om man inte har skrivit speciella avtal om äganderätten.
Så i mina ögon låter det som GNÄLL...flytta tiken från sovrummet! ge valparna rejält med mat på kvällen och om det inte hjälper..skaffa öronproppar...valpar LÅTER ganska mycket när dom börjar bli stora, men som hemmafru så kanske du har möjlighet att vila en liten stund mitt på dagen??
Och har du inte STAKE att ta en diskution med din MAN...skilj dig eller lev med problemen!!!![]()