Bukefalos 28 år!

Funderingar om make med valpkull?

Sv: Funderingar om make med valpkull?

Vi har ju haft en hel del smågräl och båda två har ganska så envisa.
Och vi hade ett ganska så stort gråll, bråk eller vad nu det kallas vill där jag lade ifrån mig ringarna utan att säga något.Jag lade domså han kunde ta med dom in och lägga dom på ett ställe för jag tyckte dom var för tunga och bära av dåligt samvete mm för vi bråkat.
Menade inte att jag ville skiljas...
men jag är/var boven i dramat.

Mvh Xoya.
 
Senast ändrad:
Sv: Funderingar om make med valpkull?

Vi har ju haft en hel del smågräl och båda två har ganska så envisa.
Och vi hade ett ganska så stort gråll, bråk eller vad nu det kallas vill där jag lade ifrån mig ringarna utan att säga något.Jag lade domså han kunde ta med dom in och lägga dom på ett ställe för jag tyckte dom var för tunga och bära av dåligt samvete mm för vi bråkat.
Menade inte att jag ville skiljas...
men jag är/var boven i dramat.

Mvh Xoya.

Tror jag det att han tog det som att du ville avsluta allt..

Han lär väl knappast vara tankeläsare och tar nog förklaringen i efterhand som uppkonstruerad. Det skulle i alla fall jag ha gjort :cool:
 
Senast ändrad:
Sv: Funderingar om make med valpkull?

Kan bara instämma i varenda bokstav.

Oavsett varför (vilken orsak du än kommer med i din ursäkt efteråt) så var det så fult gjort rent symboliskt att det förmodligen sved ända in i ryggmärgen på karln.
 
Sv: Funderingar om make med valpkull?

Tror jag det att han tog det som att du ville avsluta allt..

Han lär väl knappast vara tankeläsare och tar nog förklaringen i efterhand som uppkonstruerad. Det skulle i alla fall jag ha gjort :cool:

Men jag skrev ju att jag var boven i dramat och tar på mig den skulden att jag lade ifrån mig ringarna.
Sen att jag inte sa något var ju fel av mig, då jag egentligen skulle ha sagt anledningen till varför jag lade ifrån mig dom.

Men han hade sedan ett tag tillbaka inte haft samma känslor för mig och han tog detta beslutet när vi pratade ut om saken.

Sen vidare den frågan vill jag vänligen inte diskutera mer.

Mvh Xoya.
 
Sv: Funderingar om make med valpkull?

Kan bara instämma i varenda bokstav.

Oavsett varför (vilken orsak du än kommer med i din ursäkt efteråt) så var det så fult gjort rent symboliskt att det förmodligen sved ända in i ryggmärgen på karln.

Jag är ingen ohygglig person och det är inte han heller.
Han är en bra person.
Jag är också en bra person.
Jag sitter ju och skriver till er att det var jag som egentligen var boven i dramat men det var han som tog detta beslut.
Vänligen mer behövs inte skrivas om denna saken.

Mvh Xoya.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 856
Senast: Hellhound
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
726
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 389
Senast: Fibusen
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 203
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp