JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Fürstenball utsedd till Årets Hingst
Moderator
Hästnyheter
Cardento har tagit hem titeln varje år sedan 2013. Förra året blev Diarado (e. Diamant de Semilly – Corrado I) utsedd till årets hingst...
Hästnyheter
Två som behåller sin tätplacering och en som kliver upp. World Breeding Federation for Sport Horses, WBFSH, har presenterat årets...
Hästnyheter
Debatten har gått i het i Tyskland, om att kraven är för tuffa på de unga hingstarna. Nu har en arbetsgrupp i avelsförbundet DSP, den...
Hästnyheter
Det är nu elfte året som SWB delar ut utmärkelsen Årets utmanarhingst i både dressyr och hoppning. Syftet är att att uppmärksamma...
Kattbilder #10
Svar: 574
Visningar: 30 259
Katt
Smitare - hur gör ni?
Hundträning Sätt en babygrind vid dörren så han inte kan smita ut när dörren öppnas.
Ska ni gå in utifrån kan du ha för vana att koppla honom ute...
Malibu_Stacy
16 minuter sedan
Svar: 17
Visningar: 486
Hund
Tovig katt
Katthälsa Min fluffkatt tolererar klippmaskin bättre än att bli borstad. Jag försöker klippa bort tovor om de är för jobbiga att borsta ut. Då tar...
Nikan
Idag kl 01:25
Svar: 9
Visningar: 542
Katt
Stärka 3 åring
Träning Jag har lärt mig massor om repgrimmor eftersom min hemska 7-åring är så reaktiv ute. Nu handlar ju mycket om tycke och smak, men jag...
Ramona
32 minuter sedan
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Ser lite ut som nässelutslag eller någon annan allergisk reaktion i huden. Isåfall bör det lägga sig rätt snabbt.
Ringorm behöver inte...
moster_punk
Idag kl 00:07
Svar: 2
Visningar: 175
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr @warg RID! man vet aldrig vad som händer.
OT. Själv är jag så himla deppig just nu. Jag vill verkligen bli tränare och MsvB-domare men...
Amanda_F
Igår kl 22:34
Svar: 1 254
Visningar: 97 815
Grenar