Fux med vitt foder!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 837
Sv: Fux med vitt foder!

Ja det tycker jag, svart går ihop med allt. Lite vitt foder sätter nog bara piff på det hela :)

Jag tycker det :p
Min dressyrsaddel ar svart, hoppsaddeln ar chestnut daremot ;)

Japps..har jag på min..eller hade mitt pannband fodrat med vitt sen svart träns då:D

ja det tycker jag.. har den mycket vitt i ansiktet så hade jag köppt helsvart.

Ruh skrev:
Kan man köpa ett svart träns med vitt foder åt en fux tycker ni? :crazy: :bow:

Nej, jag skulle inte göra det till min lilla fux. Har svart dressrsadel coh därför också träns men då har jag helsvart, det är snyggare än med vitt på tycker jag. Svart med vitt på är snyggt till mbr däremot.

Till fuxen skulle ajg vilja ha brun sadel med brunt träns egentlgien.
Hoppsadeln är tobacco och tränset också, det är väldigt snyggt på henne i alla fall (snyggt på alla).

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
928
Katthälsa Vilket foder tycker ni är bäst för dräktig katthona, under digivningen och till ungarna när de börjar äta? Planerar en kull på min hona...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: MissFideli
·
Foder & Strö Hej! Jag har en foder ponny just nu som jag är lite orolig för .. hon är ett 15 årigt sto som i grunden har lite svårt för att behålla...
Svar
14
· Visningar
1 994
Senast: tanten
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
350

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka