Fy f-n för taggtråd!

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Horsespirit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 843
H

Horsespirit

Jag blev faktiskt förvånad när min sambo, som ligger ute på jobb, berättade att en häst hade blivit skrämd i sin hage och rusat igenom taggtråden. Jag trodde i min naiva värld att det inte existerade kombinationen taggtråd/ djur?

Hästen blev illa tilltygad och fick sys ihop.
Men varför släpper man djur i en hage med taggtråd?

Kände att jag behövde skriva av mig lite...

ingen aning, idioti tycker jag men vet att nån/några här på buke använder det så dom får förklara hur dom tänker.

Min och syrrans häst brottades med en älg i sina unga dar och fastnade i taggtråd med ena bakbenet. :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 709
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 172
Senast: mackan
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 365
Senast: As_Vegas
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hade fått tag på en extra ridlektion, och det kändes faktiskt ganska snöpligt att jag stod uppskriven på stallets ilsknaste och...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka