Fynda ett täcke, men vad är det för gram?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Anna Hoglund
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 084
A

Anna Hoglund

Fynd rea ett HW Rambo. Men inga info lappar fanns.
HUr vet man vad det är för gram?
Måste vara en gammal modell för hittar det ej på nätet heller.
Täcket är helt svart, svart kantband. Reflex bak och fram.
Ngn som vet hur tjockt det kan vara? Har mina aningar, men skulle helst vilja veta helt säkert.

Sv: Fynda ett täcke, men vad är det för gram?

Det krävs nog en bild :p

Men Quartertäckena, har inte de rätt "helsvarta" modeller? Bara en tanke, jag är inte så grym på olika modeller, spec inte äldre.

Om det är det jag tror att det är så heter det Supreme. Det finns i flera tjocklekar. Men är det svart med svarta kanter så bör det vara 200 g.

Åh, vad dum jag är, har bara kollat in det i ofodrat (då med gult band) :o Det tror jag med på! Medium fyllningen har ju dessutom kommit med en ny färg på kantbandet nu så då kan ju svart/svart reats ut pga det :laugh:

Tänkte på vilken modell det kan vara...fanns det inte ett Rambo som var helsvart med reflex som hette Rambo XL, som var lite rymligare i bogen?

Eller är jag helt fel ute? Vet att det fanns med brun eller svart kantband, vilken fyllning som är i vilken färg är jag däremot osäker på!

Liknande trådar

Utrustning Hej Jag har en "rygghäst" som lätt blir spänd om han blir kall om ryggen. Att han är extremt varm och helst skulle leva helt utan...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: Ace
·
Utrustning Tänkte höra om någon HW expert vet hur tjockt och gamalt mitt Rambo Wug är som jag fick köpa av en i stallet. Har googlat lite men inte...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: stjarnfrugt
·
T
Utrustning Har fått rekommendationer från olika håll att prova Albion K2 till min hästs rygg. Tog en chansning och köpte en begagnad, men den...
Svar
11
· Visningar
2 446
Senast: caballus
·
Ekonomi & Juridik Vet inte vad jag vill, är bara så jävla förbannad nu. Jag har vetat att Sverige är helt värdelösa när det gäller att straffa... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 891
Senast: BIMM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka