R
Raderad medlem 6459
Samma som i Spanien tror jag. Min spanska make är helt chockad över hur fritt det är här och vad man låter folk göra.Man kan köpa smågrejjer men absolut inte raketer av den kaliber som avfyras här!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma som i Spanien tror jag. Min spanska make är helt chockad över hur fritt det är här och vad man låter folk göra.Man kan köpa smågrejjer men absolut inte raketer av den kaliber som avfyras här!
Är det så? Jag var i Barcelona när de firade Sant Joan (har jag för mig). Då sköts det sjukt mycket fyrverkerier på stranden, många av barn. Både jag och ressällskapet blev väldigt förvånade över hur det kunde vara tillåtet överhuvudtaget.Samma som i Spanien tror jag. Min spanska make är helt chockad över hur fritt det är här och vad man låter folk göra.
Det kan vara annorlunda i Barcelona, de olika regionerna har ju väldigt stort självbestämmande. Där jag har bott (Madrid) skjuts det bara organiserat vad jag har hört och sett.Är det så? Jag var i Barcelona när de firade Sant Joan (har jag för mig). Då sköts det sjukt mycket fyrverkerier på stranden, många av barn. Både jag och ressällskapet blev väldigt förvånade över hur det kunde vara tillåtet överhuvudtaget.
Ah okej. TackDet kan vara annorlunda i Barcelona, de olika regionerna har ju väldigt stort självbestämmande. Där jag har bott (Madrid) skjuts det bara organiserat vad jag har hört och sett.
Katalonien har jag noll koll på.