Grönt kort kurs

Lisen82

Trådstartare
Hej,
Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de närmaste tiden? Någon som vet hur man kan hitta?

Det kanske inte är alla som annonserat alternativt inte tror att det finns någon efterfrågan.
Testa att skicka frågan per mejl till de 5 närmsta ridskolorna/klubbarna så kanske de kan meddela när nästa kurs är. Då ser de ju samtidigt att det finns intresse också :up:

Liknande trådar

Gnägg Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 252
Senast: ufot
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
436
Senast: DeCloe
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
225
Senast: sweep
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
490
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår