G R A T T I S TILL PLACERINGARNA I ARAB EM!!

B

**BORTTAGEN**

Det är en ära för mig att gratulera till placeringarna på Arab EM i Österrike 10-12 okt 2003
Marita Rasmusson & Leksak 1:a i reining
Pernilla Sjöström & Audi 2:a i Allround championatet
Linda Carlsson & Chocco 3:a i dressyr

G R A T T I S!!! :banana: :banana: :banana:
 
Tack alla snälla människor som gratulerat till EM-guldet! Ni är jättegulliga!!! :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:

Pricken över i-et var att det även gick så superbra för övriga i teamet, dvs Pernilla Sjöström tog en mycket meriterande silvermedalj i allroundchampionatet i western och förlorade guldet hårfint. Linda Carlsson med Chocco vann brons i dressyr, så alla di svenske tog medalj!!! Vi hade gemensam medaljfest med alla medföljande på kvällen. Särskilt tack till min pappa och hans kompis Mats Melquist som hjälpte till som chaufförer, grooms, kameramän, packåsnor ja i stort sett hjälpte till med allt. Speciellt tack också till Karin Fejer som var Chef-dequipe dvs lagledare och åkte ner och stöttade oss 3 som åkte ner helt ideellt och på ett fantastiskt sätt dessutom.

Flera har frågat efter bilder och om det finns något på nätet så här är därför lite info. www.aftonbladet.se och gå in på ridsport och "musa" sedan ner lite för det var ju ett tag sedan nu så det är inte den nyaste nyheten direkt. www.ecaho.org finns 2 inlägg kolla på de som heter EM Stadl Paura någonting, där finns bilder och resultat. Sedan kan man gå in på www.sahf.se och under nyheter. Eller en tysk hemsida http://www.arabian-westernhorses.com/index_g.html under sport-EM, medtävlare finns under Hengste och Trainer på samma hemsida. Sedan har Linda med Chocco en egen hemsida som heter http://group.msn.com/traloppshemsida/emstadlpaura2003.msnw

Hälsninar Marita & Leksak
:banana: :banana: :banana:
 
Hej på er, ja vad skall jag säga.... ett SUPERGRATTIS från Pipeline ,mig o Håkan till dig och min eviga idol Leksak.
Ni är så duktiga!!! Skall du på ngn clinic till våren???
Massor med Kramar
Tina
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
 
Jag vill också säga Grattis :bow: Har ju sett er live ute på banorna i år när jag varit ute med min gameltok.
 
:bow: Tack allihop! :bow: :bow: :bow:
Tina, jag tänkte träna för Sebastian Moine (Stockholmsklubbens kurs), George Maschalani (Mia Ekström ska ta hit honom), och så förståss måste jag ju åka ner till Anders oxå! Hål blir det väl i plånboken om man åker på så många clinics..., men jag får väl äta blodpudding tills våren kommer! :devil: Vilka clinics ska du åka på framöver? Ps. Leksak hälsar till sin supersnygga träningspolare Pipeline Ds. :banana:
 
Hej , Pipeline o jag skall på inte mindre än tre Sebstian clinicar :D :D Sen är min lilla Pine (1.65) igång så vi skall på en oxå... Jag skall på stockholmsklubbens båda.... Lyxigt va ? :rofl: På en utav dom ses vi garanterat.... Kul !!!
Red för sebastian i höstas det var kanon det kommer du att gilla det flyter ihop med Anders ridning och ideer o dom gillar vi ju :D
När skall du till Anders? nu måste vi ha en plan, det skulle jag oxå vilja....Vet du om Annelie skall dit oxå? Ja tomt i plånboken blir det men JÄTTEKUL!

Jag vet inte hur man gör för att skicka sådana där privata meddelanden men jag skall göra ett försök..... Om jag inte lyckas så letar jag rätt på ditt nr på annat sätt.... :bump:

Du måste komma och hälsa på oss och se hur vi har det.....

Kram
Tina

P.s. Du tycker Pipeline rör sig bra du skall se min "lilla" Pine.... Det skall bli så roligt att komma ut med honom oxå!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Att ångra en valp
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp