nypet

Trådstartare
Hej, tänkte bara höra med någon av er bukare i fall ni har varit på Ge-kås på senare tid, och om det finns mycket hästgrejer nu? I så fall tänkte jag haffa med skolan som åker dit om någon vecka:p

Sv: Gå-kås

de har en hel hästavdelning, så ja de har rätt mycket hästgrejjer.

är de nått specifikt du ska ha eller?

Där finns kjällqvist träns för runt 100 lappen, Köpt bra ridbyxor för 129 kroner, läder grimma 50 kr, bra regntäcken 299kr (hade ett där i från för några årsedan som höll regnet bättre än de övriga i stallets dyraste täcken!)

Rid hjälmar som andas som kostar ca 199 kr (kostar runt 400 samma hjälmar på andra ställen)

Massa vitaminer mm, stängselstolppar,

Jag har gemfört Ge-kås, hööks och Börjes och Ge-kås (Ullared är billigast) De har samma saker nästan.. Man ska åka till Ge-kås.

De har ej sadlar, de mesta annat har de.

hehe den ponny putan såg jag sist när jag var där, inget man skulle vilja ha därifrån. När man märker att täckerna och vissa andra saker det säljer inte är jätte bra men det duger ju. Men sadel kan man nog vara noga med.

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 743
Senast: Edla
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: Rosett
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 032
Senast: Tora
·
Övr. Barn Min tonåring når dåligt med depression och stundtals ångest. Fått dispans fr FK att jag kan vabba för hen trots åldern . Börjar... 2
Svar
25
· Visningar
1 437
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka