gå kurs hos kfh?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare elvisS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 625
E

elvisS

tänkte gå på kfhs clinic den 1/7. var det någon som gick på den förra året?fick man ut nån av den, var det intressant átt se, vad fick man se? berätta gärna hur det var!!:) :)

Sv: gå kurs hos kfh?

Hej

Jo jag var där i alla tre dagar med min häst! Det var mkt speciellt och detta förändrade mkt i mitt liv inte bara med min häst utan förhållningssätt till mycket.

Det är väldigt svårt att berätta för det var så många intryck men är man öppen för nya tankesätt så det en mkt bra kurs.

Ska själv gå på clinicen i sommar som en liten uppfräshning av förra årets dagar.

Kfh är en av de mest fantastiska mäniskor jag har träffat och han gjorde ett stort intryck på mig och min häst.

Tycker absolut att du ska åka på den men jag rekomenderar starkt att läsa hans böcker innan.

Mvh Fatima

Liknande trådar

Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
54
· Visningar
5 210
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
685
Senast: corzette
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 625
Senast: WildHorse
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 185
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka